Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
dobré
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Určitě doporučuji
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Dobrý den Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení.
Ano máte pravdu, stala se chyba a omylem jsme Vám to poslali na fakturační adresu, velice se omlouváme za chybu.
Zasíláme PPL a Českou poštou a ty platby kartou přijímají. Až k Vám přijede dopravce určitě se ho zeptejte.
Ještě jednou se omlouváme za chybu a těšíme se na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
ok
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Zboží dorazilo rychle, ale bohužel jiné než jsem si objednal. Nicméně reklamace proběhla rychle a bez nějakých vytáček ze strany obchodu. Na druhou stranu byli při ní z mého pohledu dva problémy. Za prvé mi nebylo žádným způsobem oznámeno, že mi bude zásilka s vyměněným clearomizém doručena a kdy. Navíc byl balíček zaslán jako PPL business (bylo mi dopravcem vysvětleno, že to je pro obchod asi levnější), který mi PPL musí předat osobně a nemůže mi ho dle vyjádření dopravce nechat na sběrném místě, které mám asi 100 m od místa bydliště, takže jsem kvůli tomu lítal jak hadr na holi. Přitom mi stačilo poslat SMS a byl bych na doručení balíku připraven. Za druhé bývá dobrým zvykem, že když se internetový obchod splete a pošle jiné zboží, nebo zboží v jiném než objednaném množství (obojí už se mi stalo), přibalí malý dárek jako kompenzaci za čas, úsilí a také peníze, které zákazník ze své strany musel investovat do nápravy chyby, která NEBYLA ZPŮSOBENA JEHO CHYBOU. V tomto případě třeba nějaký liquid nebo jednu žhavící hlavu na atomizér, který jsem si objednal. Měl jsem zatím sice jen 3 podobné problémy (a to objednávám přes internet hodně), ale pokaždé k nějaké malé kompenzaci AUTOMATICKY došlo. Toto je první případ, kdy ne. Nejsem tedy úplně spokojen a proto o dvě hvězdy méně. Nicméně bych obchod úplně nezavrhoval, jen přístup k oprávněným reklamacím by mohli trochu vylepšit.
(Administrátor)
Dobrý den Vážený zákazníku,
náš e-shop zákazníky samozřejmě běžně informuje, když je ale takováto výměna kus za kus, tak oznámení neposíláme. Příště v takovýchto případech zákazníky informovat budeme, abychom tomuto předešli.
Co se PPL týče, ano zásilka byla odesláno PPL Bussines. PPL Bussines opravdu nenechává zásilky v depu. Stala se chyba u PPL, všechny zásilky posíláme PPL Privát.
Co se kompenzace týče, toto naše firma dělá. Ve Vašem případě však šlo o rychlé odeslání.
Za vzniklé komplikace se omlouváme,
s pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Stává se,že zamění zboží stejně tak účtují jinou cenu když použiji věrnostní body a hlavně v provozovně na Proseku často čekám až se vrátí pí.prodavačka z nákupů.Naposledy jsem čekal 30 minut což dosti znechutí nemám čas takto mrhat časem.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Problém byl v tom, že v prodejně nebyla stanovená pevná doba pauzy na oběd. To jsme nyní změnili, aby nedocházelo k těmto problémům. Nově bude pauza na oběd v čase 13:30 - 14:00.
Co se týče slevy za body, to si musí ohlídat jak prodavačka, tak zákazník a prodavačky na to budou dávat větší pozor.
Děkujeme za zpětnou vazbu, tyto problémy se již nebudou opakovat.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Jsem velmi spokojena, doporucuji vsem
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
Ano máte pravdu, optimalizace pro mobily není příliš zdařilá, vyladěním se budeme zabývat.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Všem doporučuji tento obchod.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Sežene se tady všechno.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Dobré ceny
Rychlé doručení
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
Rychlost,kvalita
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení.
Co se platby kartou týče, řešili jsme jako mnohé jiné e-shopy problém eet a platbu kartou. Tento technický problém je bohužel stále v řešení.
Těšíme se, na další nákup u nás, buď prostřednictvím našeho e-shopu www.kourimlevne.cz či v jedné z našich pěti kamenných prodejen.
S pozdravem tým Kourimlevne.cz