Doprava a platby
1/ Osobní odběr
Vyzvednutím na naší prodejně neplatíte žádné poštovné.
Osobní odběr - Praha 5, Nové Butovice - Galerie Butovice | Zdarma |
Osobní odběr - Praha 5, Zličín - Globus | Zdarma |
Osobní odběr - Praha 6, Ruzyně - OC Šestka | Zdarma |
Osobní odběr - Praha 8, Bohnice | Zdarma |
Osobní odběr - Praha 9, Prosek - Metro C | Zdarma |
Osobní odběr - Praha 9, Vysočany | Zdarma |
Osobní odběr - Ústí nad Labem - Globus | Zdarma |
Jak postupovat v případě zájmu o osobní odběr?
1) Vytvořte objednávku v našem internetovém obchodě.
2) Jako dopravu vyberte "Osobní odběr na určené prodejně"
3) Po odeslání objednávky obdržíte rekapitulaci objednávky.
4) Vyčkejte na e-mail, ve kterém budete informováni o tom, že Vaše zboží je připraveno k vyzvednutí, případně budete telefonicky informováni.
5) Opište si číslo objednávky, popř. vytiskněte e-mail s rekapitulací objednávky.
6) Vyzvedněte si zboží na výše uvedené adrese nejpozději do 7 dnů od objednání (budeme velmi rádi, když do poznámky uvedete přibližnou dobu vyzvednutí)
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18 let.
2/ Zásilkovna - výdejní místa (ČR, SK)
Zásilkovna (do 24 hod) - ČR do 500 Kč | 49 Kč |
Zásilkovna (do 24 hod) - ČR nad 500 Kč | Zdarma |
Zásilkovna (1 - 3 dny) - SK do 60 EUR | 2,49 EUR |
Zásilkovna (1 - 3 dny) - SK nad 60 EUR | Zdarma |
Při objednání Zásilkovnou si prosím vyberte pobočku, na které si budete chtít zásilku vyzvednout.
V rámci ČR je celkem 4276 výdejních míst. Na Slovensku 1188 výdejních míst.
Po odeslání zásilky Vám zašleme email s informační zprávou, že byla objednávka odeslána. Zásilkovna Vám zašle email s číslem zásilky a odkazem na sledování zásilky. Sledovat zásilku lze zde.
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18 let.
3/ PPL (ČR)
PPL (do 24 hod) - ČR do 900 Kč | 109 Kč |
PPL (do 24 hod) - ČR nad 900 Kč | Zdarma |
PPL Expres (do 24 hod) - ČR
Zásilku obdržíte do druhého pracovního dne, za předpokladu, že zboží objednáte v pracovní den do 10:00 hodin. Následovně je objednávka okamžitě odeslána a druhý pracovní den ji obdržíte. Objednáte-li o víkendu, zboží bude odesláno v pondělí a Vám přijde v úterý. O expedici zásilky budete předem informováni emailem, případně telefonicky. Nutno uvést při registraci platné telefonní číslo, na které Vás bude kontaktovat řidič přepravní společnosti
PPL Expres - Platba dobírkou (jen ČR) veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH 21 %.
Doručení balíku, popis služby (PPL)
- řidič přepravní společnosti Vás bude v den doručení zásilky telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám přepravní společnost standardně doručí v rozmezí od 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena maximálně do 31,5 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den viz: výše
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči přepravní společnosti a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Po odeslání zásilky Vám zašleme e-mail s informační zprávou, že byla objednávka odeslána. PPL Vám zašle email s číslem zásilky a odkazem na sledování zásilky. Sledovat zásilku lze zde.
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18let.
4/ DPD (ČR)
DPD (do 24 hod) - ČR do 900 Kč | 119 Kč |
DPD (do 24 hod) - ČR nad 900 Kč | Zdarma |
DPD (do 24 hod) - ČR
Zásilku obdržíte do druhého pracovního dne, za předpokladu, že zboží objednáte v pracovní den do 10:00 hodin. Následovně je objednávka okamžitě odeslána a druhý pracovní den ji obdržíte. Objednáte-li o víkendu, zboží bude odesláno v pondělí a Vám přijde v úterý. O expedici zásilky budete předem informováni emailem, případně telefonicky. Nutno uvést při registraci platné telefonní číslo, na které Vás bude kontaktovat řidič přepravní společnosti
DPD - Platba dobírkou (jen ČR) veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH 21 %.
- řidič přepravní společnosti Vás bude v den doručení zásilky telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám přepravní společnost standardně doručí v rozmezí od 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena maximálně do 31,5 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den viz: výše
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči přepravní společnosti a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Po odeslání zásilky Vám zašleme e-mail s informační zprávou, že byla objednávka odeslána. DPD Vám zašle email s číslem zásilky a odkazem na sledování zásilky. Sledovat zásilku lze zde.
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18let.
5/ SK – Best Delivery Solution (Slovensko)
SK - SPS do 50 EUR | 2,99 EUR |
SK - SPS nad 50 EUR | Zdarma |
SK - Best Delivery Solution (2 - 4 dny) Slovensko
Zásilku obdržíte v rozmezí 2 - 4 dny od zpracování, za předpokladu, že zboží objednáte v pracovní den do 10:00 hodin. Následovně je objednávka okamžitě odeslána. Objednáte-li o víkendu, zboží bude odesláno v pondělí a Vám přijde do středy. O expedici zásilky budete předem informováni emailem, případně telefonicky. Nutno uvést při registraci platné telefonní číslo, na které Vás bude kontaktovat řidič přepravní společnosti.
Doručení balíku, popis služby Sk - Best Delivery Solution
- řidič přepravní společnosti Vás bude v den doručení zásilky telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám přepravní společnost standardně doručí v rozmezí od 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena maximálně do 50 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den viz: výše
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči přepravní společnosti a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit odesílateli po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Po odoslaní zásielky Vám zašleme email s informačnou správou, že bola objednávka odoslaná. Slovenká pošta Vám pošle email s číslom zásielky a odkazom na sledovanie zásielky. Sledovať zásielku možno tu.
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18 let.
6/ Slovenská pošta (Slovensko)
Slovenská pošta - SK do 60 EUR | 3,29 EUR |
Slovenská pošta - SK nad 60 EUR | Zdarma |
Slovenská pošta (2 - 4 dny) Slovensko
Zásilku obdržíte v rozmezí 2 - 4 dny od zpracování, za předpokladu, že zboží objednáte v pracovní den do 10:00 hodin. Následovně je objednávka okamžitě odeslána. Objednáte-li o víkendu, zboží bude odesláno v pondělí a Vám přijde do středy. O expedici zásilky budete předem informováni emailem, případně telefonicky. Nutno uvést při registraci platné telefonní číslo, na které Vás bude kontaktovat řidič přepravní společnosti.
Doručení balíku, popis služby Slovenská pošta
- řidič přepravní společnosti Vás bude v den doručení zásilky telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám přepravní společnost standardně doručí v rozmezí od 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena maximálně do 50 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den viz: výše
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči přepravní společnosti a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit odesílateli po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Po odoslaní zásielky Vám zašleme email s informačnou správou, že bola objednávka odoslaná. Slovenká pošta Vám pošle email s číslom zásielky a odkazom na sledovanie zásielky. Sledovať zásielku možno tu.
- Zakoupené zboží bude předáno pouze osobě, která dosáhla věku 18 let.
Bankovní spojení:
Číslo účtu platby z ČR v Kč: 2401945055/2010 Fio Banka, Klapkova 124/10, Praha 8. Variabilní číslo uvádějte číslo objednávky.
Číslo účtu platby z SK v EUR - IBAN: CZ39 2010 0000 0027 0194 5057 - (mezinárodní číslo bankovního účtu), SWIFT/BIC: FIOBCZPP (niektoré zahraničné banky majú 11 pozícií, potom použite prosím túto kombináciu FIOBCZPPXXX) Fio Banka, Klapkova 124/10, Praha 8. Variabilné číslo uvádzajte číslo objednávky.
Nákupom v eurách na eurový účet neplatíte žiadne transakčné bankové poplatky. IBAN je číslo účtu v medzinárodnom formáte. Pri platbách v mene EUR do krajín EÚ je nutné IBAN uvádzať. IBAN je vždy nutné zadať bez medzier vrátane prvých písmen označujúcich kód krajiny.
BIC kód slúžiace pre jednoznačné určenie banky príjemcu. BIC/SWIFT kód je vždy nutné zadať bez medzier v dĺžke 8 alebo 11 znakov. Ak je vyplnený IBAN, nie je potrebné vyplniť. Kód bude bankou automaticky zistený.
Názov účtu príjemca: 2H Service s.r.o.
Platba:
Platba ČR:
Dobírkou | 30 Kč |
Kartou online (platební brána) | Zdarma |
Převodem | Zdarma |
Platba SK:
Překliknutí z korún na eurá zvoľte prosím v pravo hore
Dobírkou | 1,2 EUR |
Kartou online (platobná brána) | Zadarmo |
Převodem | Zadarmo |
Platební brána Pays - QR kód: